Tema KAWAN'09

"Wanita Celik Teras Kecemerlangan Generasi Intelek"

Friday, July 31, 2009

Promosi KAWAN'09 Makin Giat.

31 Julai 2009- Seminggu sebelum KAWAN'09 berlangsung pelbagai gerak kerja dilakukan oleh CREW KAWAN'09. Seawal pagi, CREW KAWAN'09 sudah berkumpul di BOMI untuk menyediakan bahan-bahan yang akan diedarkan di cafe-cafe pada waktu tengah hari. Disamping menyiapkan tugasan, Pengarah KAWAN'09 saudari Saidatun sempat memberi kata-kata semangat kepada anak-anak buahnya. Beliau yang ditemui kelihatan amat sibuk dengan urusan-urusan di saat akhir namun masih mampu tersenyum.

Pengerusi HEWI PMIUTM, saudari Nooraini turut membantu dalam menyiapkan segala kelengkapan seperti flayers program, flayers tetatif KAWAN'09 dan sebagainya. LPM PMIUTM turut menyumbangkan risalah Seruan Jumaat untuk diedarkan bersama oleh CREW KAWAN'09 dalam sesi promosi mereka pada tengah hari itu.


Tepat jam 12.00 tengah hari CREW KAWAN telah diberikan sedikit taklimat daripada saudari Saidatun tentang aktiviti mereka nanti. Kira-kira jam 12.15 tengah hari, CREW KAWAN'09 telah berpecah mengikut kumpulan masing-masing untuk mengedarkan flayers KAWAN'09 di cafe-cafe sekitar UTM.


Apa yang menarik, CREW KAWAN'09 bukan hanya tertumpu kepada golongan mahasiswi Islam sahaja, malah mereka turut mendapat sambutan dan sokongan daripada mahasiswi berbilang bangsa.

Aktiviti tamat kira-kira jam 2.00 petang.

0 comments:

Post a Comment

Karnival Wanita 09 © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute